Ferramentas empresariais

Nova sección en Mancomún: Ferramentas empresariais

Pequenos videotitoriais, de 3 minutos de duración, para mostrar ferramentas de software libre que podemos usar nas empresas.

Alfresco, xestor de contidos empresarial

Alfresco é unha solución completa para a xestión documental empresarial, coa que poderemos automatizar a captura, a xestión, o almacenamento e a preservación de contidos e documentos dixitais relacionados cos procesos da organización.

Un sistema de administración de contidos pensado para empresas de calquera tamaño, de software libre, baseado en estándares abertos, desenvolto en Java e multiplataforma (compatible con Windows, Unix Solaris e varias versións GNU/Linux).

Alfresco permite axilizar os fluxos de traballo, mellorando os seguintes puntos:
– Organización e consolidación do contido para a mellora da produtividade e mantendo o control da información corporativa que achegue valor.
– Compartir a información coas persoas de dentro e fóra da organización, incluídos os socios e clientes.
– Favorecer o cumprimento de normativas coa xestión documental integrada.
– Automatizando e optimizando os procesos empresariais críticos, como a tramitación de facturas e as aprobacións de gastos.

CiviCRM, xestión das relacións entre contactos do Terceiro Sector

CiviCRM é un software pensado para o manexo das relacións entre contactos (CRM), de software libre e gratuíto, centrado nas necesidades das organizacións sen fins de lucro e do terceiro sector.

Permite a unha organización rexistrar e administrar a información acerca das diversas persoas e organizacións coas que interactúa.

CiviCRM está deseñado especialmente para:
– ONG
– Asociacións
– Fundacións
– Partidos políticos
– Organismos con socios e contribuidores
– Entidades sen ánimo de lucro
– Campañas benéficas
– Captación de socios e de fondos

Contactos

Permite crear e xestionar todos os contactos da organización, rexistrando todas as actividades relacionadas cos mesmos:
– Poderemos rexistrar a información básica de contacto como nome, dirección, correo electrónico e número de teléfono.
– Definir as relacións entre os nosos contactos.
– Poderemos rexistrar todas as comunicacións entre a organización e a nosa base social.
– Realizar envíos masivos de correos electrónicos a toda a base de contactos.
– Incluír / excluír grupos de contactos nos envíos.
– Xestionar as contribucións, donativos, cotas de socio, entradas a eventos.
– CiviCRM integra por defecto varias pasarelas de pago que permiten realizar o cobro online das contribucións, e xestionar outro tipo de membresías.

Eventos

Co módulo de xestión de eventos poderemos:
– Organizar un evento e crear unha páxina de inscrición online
– Xestionar a voluntarios e outros recursos
– Informes a medida

Pílula sobre PrestaShop, o teu negocio en liña

PrestaShop é unha plataforma de comercio electrónico completa, de software libre, innovadora e eficaz que che permitirá crear a túa tenda en liña e ter o teu negocio na internet.

Con PrestaShop poderemos:
– Elixir un deseño e logo personalizado para a nosa tenda en liña.
– Engadir produtos ao catálogo. PrestaShop ten todo o que necesitas para organizar o teu inventario de produtos e servizos.
– Configurar as formas de pago: Visa, Mastercard, PayPal…, e deixar que os teus usuarios elixan a forma de pago que máis lle conveña.
– Xestionar os pedidos en tempo real, acceder aos datos de envío, editar a factura automaticamente e elixir a empresa coa que se farán os envíos: Correos, Seur, DHL…
– Integrar a tenda no teu propio dominio.
– Disporemos de ferramentas de márketing para aumentar as vendas. Módulos que che permitirán crear códigos promocionais, ofertas de produtos, blogue e todo o necesario para que a túa tenda sexa todo un éxito.
– Configurar a tenda en varios idiomas e moedas dunha forma sinxela.
– Aumentar as vendas engadindo funcionalidades con máis de 3.000 módulos. Poderemos personalizar a tenda en liña, incrementar o tráfico, mellorar as conversións e fidelizar aos clientes.
– Analizar os resultados.

Pílula sobre Rocket.chat, centro de comunicacións

Con Rocket.chat poderemos controlar as nosas comunicacións, xestionar os nosos datos e ter a nosa propia plataforma de colaboración para mellorar a produtividade do noso equipo. Rocket.Chat é escalable, gratuíto e software libre, que pode substituír o correo electrónico e mellorar os nosos fluxos de traballo dixital.

Con Rocket.chat poderemos comunicarnos e colaborar nos equipos, compartir arquivos, chatear en tempo real ou cambiar a videoconferencia ou audioconferencia rápidamente. Mellorar a produtividade discutindo e compartindo ideas, proxectos e arquivos co chat en equipo en tempo real ou asincrónico.

Algunhas das súas características son:
– Procuras, posibilidade de audio e videoconferencia, acceso para convidados, compartir pantalla, compartir arquivos, LiveChat, LDAP Group Sync, autenticación de dous factores (2 FA), encriptación E2E, SSO, e ducias de provedores de Oauth.
– Utiliza un sistema de aprendizaxe automática para a tradución automática de mensaxes en tempo real entre os usuarios.
– A interface de usuario foi traducida a máis de 50 idiomas.
– Podemos empregar Rocket.chat directamente desde un navegador, dispón de aplicación de escritorio e tamén de aplicación para móbiles.
– Construído para empresas con altos estándares de seguridade, Rocket.Chat axústase aos estándares das empresas con información ultra sensible co que poderemos ter conversacións seguras.

Pin It on Pinterest

Share This