Ferramentas empresariais

Nova sección en Mancomún: Ferramentas empresariais

Pequenos videotitoriais, de 3 minutos de duración, para mostrar ferramentas de software libre que podemos usar nas empresas.

Alfresco, xestor de contidos empresarial

Alfresco é unha solución completa para a xestión documental empresarial, coa que poderemos automatizar a captura, a xestión, o almacenamento e a preservación de contidos e documentos dixitais relacionados cos procesos da organización.

Un sistema de administración de contidos pensado para empresas de calquera tamaño, de software libre, baseado en estándares abertos, desenvolto en Java e multiplataforma (compatible con Windows, Unix Solaris e varias versións GNU/Linux).

Alfresco permite axilizar os fluxos de traballo, mellorando os seguintes puntos:
– Organización e consolidación do contido para a mellora da produtividade e mantendo o control da información corporativa que achegue valor.
– Compartir a información coas persoas de dentro e fóra da organización, incluídos os socios e clientes.
– Favorecer o cumprimento de normativas coa xestión documental integrada.
– Automatizando e optimizando os procesos empresariais críticos, como a tramitación de facturas e as aprobacións de gastos.

CiviCRM, xestión das relacións entre contactos do Terceiro Sector

CiviCRM é un software pensado para o manexo das relacións entre contactos (CRM), de software libre e gratuíto, centrado nas necesidades das organizacións sen fins de lucro e do terceiro sector.

Permite a unha organización rexistrar e administrar a información acerca das diversas persoas e organizacións coas que interactúa.

CiviCRM está deseñado especialmente para:
– ONG
– Asociacións
– Fundacións
– Partidos políticos
– Organismos con socios e contribuidores
– Entidades sen ánimo de lucro
– Campañas benéficas
– Captación de socios e de fondos

Contactos

Permite crear e xestionar todos os contactos da organización, rexistrando todas as actividades relacionadas cos mesmos:
– Poderemos rexistrar a información básica de contacto como nome, dirección, correo electrónico e número de teléfono.
– Definir as relacións entre os nosos contactos.
– Poderemos rexistrar todas as comunicacións entre a organización e a nosa base social.
– Realizar envíos masivos de correos electrónicos a toda a base de contactos.
– Incluír / excluír grupos de contactos nos envíos.
– Xestionar as contribucións, donativos, cotas de socio, entradas a eventos.
– CiviCRM integra por defecto varias pasarelas de pago que permiten realizar o cobro online das contribucións, e xestionar outro tipo de membresías.

Eventos

Co módulo de xestión de eventos poderemos:
– Organizar un evento e crear unha páxina de inscrición online
– Xestionar a voluntarios e outros recursos
– Informes a medida

Pin It on Pinterest

Share This