Alfresco é un Xestor de Contidos Empresarial (ECM) que entre outras funcionalidades inclúe unha completa solución de Xestión Documental que automatiza a captura, xestión, almacenamento e preservación de contidos e documentos dixitais relacionados cos procesos da organización. Todo elo a través dun navegador web e unha interface amigable e intuitiva. Trátase da solución de xestión documental líder do mercado en software libre coas seguintes características:

  • Xestión documental.
  • Colaboración ampliada na empresa.
  • Goberno da información.
  • Xestión de procesos.
Adaptación a súa empresa
Alfresco ofrece un completo conxunto de características e un paquete transparente e sinxelo que permite axilizar os fluxos de traballo co extra engadido de ser unha plataforma de código e estándares abertos. Alfresco permite o control da documentación e os seus procesos relacionados mellorando os seguintes puntos:
  • A organización e consolidación do contido para mellorar a produtividade e manter o control da información corporativa que aporte valor.
  • Compartir a información coas persoas de dentro e fora da organización, incluídos os socios e clientes.
  • Favorecer o cumprimento de normativas coa xestión de documentos de arquivo integrada á perfección de principio a fin.
  • Automatizando e optimizando os procesos empresariais críticos, como a tramitación de facturas e as aprobacións de gastos.

Pin It on Pinterest

Share This