En Noruega, unha media de 3.500 persoas buscan mellorar o medio ambiente local cada ano a través de FiksGataMi.

Os casos sobre grafiti e buracos na estrada están agora mesmo no escritorio correcto, na administración correcta, no municipio correcto debido a FiksGataMi (código fonte de FixMyStreet).

FiksGataMi comezará o seu décimo ano de operacións en Noruega. De media, o servizo tivo 3.500 usuarios únicos por ano desde 2011. Nos primeiros meses (marzo-xullo), o número de usuarios foi de 3.700, segundo informa Joinup nun artigo de 2011.

Con esta solución, a xente de Noruega ten a posibilidade de reportar o que falta, o que está defectuoso ou o que se refugou no ambiente público exterior.

Cando o caso foi enviado, é dirixido ao departamento correcto no municipio correcto. Actualmente FiksGataMi ten 66.639 casos activos no sistema, realizados por 31.512 usuarios únicos. Iso significa 31.512 persoas que non terán que molestarse en atopar o departamento correcto ao que enviar o caso, porque FiksGataMi xa o fixo por eles.

FiksGataMi é parte dun servizo web internacional de software libre. A tecnoloxía está baseada na solución de software libre OpenStreetMap. Os municipios non teñen que rexistrarse en ningún sitio e a solución pode ser utilizada en calquera parte do país.

A versión 3.0 vén cunha nova característica, que mostra a súa localización nun mapa se utilizamos a xeolocalización. Ademais, houbo varias actualizacións de seguridade e melloras dos roles que permiten aos administradores dar roles baseados en grupos de usuarios. A solución conseguiu autenticación de 2 factores para o persoal administrativo. Tamén se engadiu un taboleiro para os administradores, onde se mostran nun mapa os “puntos quentes” dos casos.

FixMyStreet

FiksGataMi está baseado no código fonte de FixMyStreet. FixMyStreet creouse en 2007 no Reino Unido e logo estendeuse a Irlanda e Suecia entre outros lugares. A organización non comercial MySociety está detrás de FixMySteet.

Máis información

Pin It on Pinterest

Share This