“Microsoft ofréceche que probes “online” o futuro aspecto visual do Office 2007 para cando finalmente esté á venda; pero a comunidade de OpenOffice.org invítache a algo mellor:
Descárgate o OpenOffice.org 2 para unha proba, e si che gusta, úsao todo o tempo que queiras..”
Así reza a nova campaña de promoción de OpenOffice.org…..
“Take a test drive, keep the car!”. Este é o nome da nova campaña, e que está relacionado co nome que lle deu Microsoft á súa campaña de promoción do Office: “Take a test drive”.
Dende o anuncio da promoción do OpenOffice.org resaltan algunhas das diferenzas máis importantes entre as dúas suites ofimáticas:
- “Como MS-Office, OpenOffice.org 2 é unha completa suite ofimática con procesador de textos, folla de cálculo, presentacións, debuxos e bases de datos.”
- “Como MS-Office, OpenOffice.org 2 usará correctamente todos os teus documentos existentes en MS-Word, MS-Excel, e MS-Powerpoint”
- “Ao contrario de MS-Office, OpenOffice.org 2 está libre de cargo por uso para calquera propósito: doméstico, educativo, gubernamental ou comercial”
- “Ao contrario de MS-Office, o usuario non ten que preocuparse de que poida ser levado a xuizo por non ter unha licenza válida.”
- “Ao contrario de MS-Office, OpenOffice.org 2 inclúe valiosos extras, como a posibilidade de crear ficheiros pdf”
- …
“Entón, porque perder o tempo probando unha impresión artística dun software, cando podes desfrutar dunha alternativa real“.
Take a test drive – get OpenOffice.org today!
Campaña do OpenOffice: http://why.openoffice.org/