Número 64 – Boletín de Software Libre na Administración – Novembro 2019

Mércores, 27 Novembro 2019

Novas

  • Nova serie de artigos tecnolóxicos sobre solucións para vídeo
    [Ler máis…]
  • Seixal pásase a LibreOffice
    [Ler máis…]
  • Entregado o premio ao mellor proxecto universitario con licenza libre
    [Ler máis…]
  • Publicado QGIS 3.10 A Coruña
    [Ler máis…]
  • Presentado o catálogo dixital aberto “obaixoulla.gal”
    [Ler máis…]
  • O navegador respectuoso coa privacidade Brave lanza a primeira versión estable
    [Ler máis…]
  • O partido alemán CDU únese á FSFE para esixir que o software desenvolto con diñeiro público sexa software libre
    [Ler máis…]
  • A ferramenta de análise de documentos, TEXTA, únese ao repositorio de código aberto do goberno estoniano
    [Ler máis…]

Formación e eventos

Caso de éxito

Caso de éxito

Existen unha morea de casos de éxito de Alfresco como xestor documental tanto en entidades públicas como en entornos empresariais. O caso que nos ocupa hoxe trátase do municipio sueco de Alingsås. En Suecia os concellos son responsables de proporcionan un número elevado de servizos públicos, debido ao cal, xérase unha cantidade importante de documentación, polo que é un reto tecnolóxico fornecer algunha solución para que os funcionarios públicos poida atopar a información necesaria para realizar o seu traballo dunha forma eficaz e rápida e tamén para que os cidadáns poidan atopar información sobre os servizos que usen.

A solución da administración municipal pasou por implementar unha solución que permitise a xestión de documentos de estándares abertos e que soportase o intercambio de información entre diversos sistemas e que fose sinxelo de utilizar por parte dos traballadores, polo que se decantaron por Alfresco da man dun fornecedor que ademais integrou o ECM con Drupal.

A solución final está xestionando 40.000 documentos que son accedidos por 2.500 usuarios, os que resaltan a facilidade de uso da plataforma, así como un aforro en custos derivados dunha maior eficiencia por parte dos empregados municipais.

Proxecto destacado

Logo de Alfresco

Alfresco é unha solución para a xestión documental que ofrece un sistema Xestor de Contidos Empresarial ou ECM. O desenvolvemento desta solución vai da man da empresa Alfresco Software Inc. e conta con varias versións entre as que se atopa a edición comunitaria que está licenciada baixo a LGPL, a maiores conta con versións empresariais sobre as que ofrece servizos como o de soporte profesional.

Trátase dunha solución desenvolvida principalmente con tecnoloxía Java, multiplataforma e conta coa posibilidade de integración con outras tecnoloxías como LDAP, Microsoft Office, LibreOffice, Outlook ou Thunderbird, SMB, FTP. Empregando Alfresco pódese xestionar procesos e documentación facilitando o control, seguimento, procura e organización de todos os documentos dunha organización empregando unha interface sinxela e intuitiva mediante o navegador web.

Segue a…

Eugenio Romano (@RomanoEugenio)
Enxeñeiro de software especialista en Alfresco, JavaScript e Java. Traballa desenvolvendo software e é líder do equipo de arquitectura do software en Alfresco.

Balance do Plan de Acción 2023

1 Decembro 2021 Informe

Plan de Software Libre 2024

1 Decembro 2021 Informe

#IA #PlanDeAccion #EntrevistasComunidade

Tendencias
Xunta

Xunta de Galicia, Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia

Atención á cidadanía - Accesibilidade - Aviso legal - Mapa do portal